Popular Posts

Monday 27 June 2011

HIDUPKU

28.06.2011....hari ini aku dah dapat lupakan kenangan aku dengan si dia.tapi masih ada sedikit yang tak dapat aku lupakan tentang dia.tapi aku harus lebih kuatkan hati tabahkan perasaan kuatkan usaha untuk terus lupakan dia dan biarkan dia terus lenyap di makan masa.kenangan lalu aku tetap aku simpan jauh di lubuk hati aku...dia pergi tanpa ku duga dan tanpa ku rela ketika itu..dia pergi dengan begitu pantas untuk menuruti kehendak keluarganya aku tak salahkan dia atas semua yang berlaku ini.mungkin ini bukan jodoh aku dan dia,aku terima suratan takdir ILAHI yang telah memutuskan hidup aku bukan untuk dia..mungkin ini terbaik untuk diri aku.siapa tahu mingkin semua ini ada hikmahnya.kini dia pergi bersama dengan pilihan keluarganya aku doakan agar dia bahagia.aku pula masih mencari-cari wanita pilihan aku,yang sebaik dirinya dan semulia dirinya.semoga aku dapat bertemu dengan wanita yang memiliki ciri sepertinya walaupun tak seirasnya.pada aku dia lah wanita terbaik pernah aku jumpa dan pernah aku menyayangi.kini aku sendiri meniti hidup-hidup yang datang dengan seribu kenangan dan bayangan.HIDUPKU tak seindah dulu tak seriang dulu tak ada sesiapa yang dapat aku kongi suka dan duka,hanya dapat aku pendam dalam perasaan kecil ini.biarlah seribu kanangan aku dan dia pergi..kini aku relakan dia pergi,untuk aku teruskan HIDUPKU yang masih panjang dan masih banyak panca roba dunia ini.HIDUPKU hanya aku yang dapat corakan bagaimana jika baik coraknya maka baiklah ia.jika buruk coraknya maka tersesat lah aku dalam dunia yang ada 1001 muslihat.sekian sahaja dari aku,salam

No comments:

Post a Comment