Popular Posts

Wednesday, 29 June 2011

KAU PERGI

Sayu terpisah Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah Berhembus angin rindu Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu Hujan lebat mencurah kini Bagaikan tiada henti Kaulah laguku kau irama terindah Tak lagi kudengari Kau pergi.. pergi..Sepi tanpa kata Terdiam dan kaku tak daya kau kulupa.
Apa pun kata mereka Biarkan kenangan berbunga di ranting usia...kau pergi membawa seribu makna dan Wajahmu Seindah serinya pelangi yang indah Seharum mawar putih segar berkembang Wajahmu Mengapa sering terbayang dimataku Sehingga terbawa didalam mimpiku
Sayangku Tahukah kau didalam hatiku ini Tersimpan perasaan cinta nan suci Kau bunga Ingin kusuntingmu menjadi milikku Lantas kuabadikan dalam jiwaku Sayangnya Harapan yang selama ini kubawa Hancur berkecai musnah jua akhirnya.
Semuanya bagaikan sebuah mimpi Kau pergi jua Setelah cinta ku kini membara Belum sempat kucurahkan kasihku Kau pergi tak kembali....dan kini terjadilah sebuah perpisahan yang tidak diduga. perpisahan itu selalu terjadi Kepada makhluk yang bercinta Sungguh sedihnya rasa Apabila ianya terjadi Perpisahan bermula dari dua hati Yang kehendaknya tak dituruti Atau pun manusia Yang berperasaan benci Itulah peristiwa yang ku alami Alangkah siksanya diriku Ku cuba dan ku cuba Untuk bersamanya Tapi apakan daya tak upaya Rintangan dari orang yang tak sudi Menerima cinta dari hati ini Menarik diri dan pergi Membawa hati yang sepi..

No comments:

Post a Comment