Popular Posts

Tuesday, 26 July 2011

KENANGAN KU


Oct 2007..aku telah jatuh cinta pada seseorang yang bernama hafizatul
Farahin.tapi umur aku dan dia berbeza,tapi hati aku kuat sangat mahu memiliki dia.aku takut dia tidak dapat terima aku kerana aku tidak lah hensem macam lelaki lain.aku kuatkan semangat untuk memberi tau dia yang aku benar-benar cintakan dia.tapi percubaan petama aku tak berjaya,tetapi aku masih lagi menaruh harapan padanya.aku truskan usaha aku untuk memikat dia,dan percubaan kedua aku berjaya,tetapi aku di beri satu syarat iaitu aku perlu test couple selama semingu kerana dia mahu melihat sama ada kami serasi atau tidak.selepas semingu berlalu aku berjaya menambat hatinya.dan kami teruskan hubungan kami.pada mulanya kami couple setahun tapi tidak pernah berjumpa sekali pun.dan akhirnya aku dapat bertentang mata dengan orang yang betul-betul aku cinta.pertemuan petama agak begitu jangal bagi ku.dan aku ingat lagi waktu aku keluar bersiar-siar d pekan,dia terserempat dengan kawan laki dia,aku cemburu time itu.aku buat tidak endah dekat dia.tapi lepas ja balik dari pekan aku dia meminta putus dari aku,kerana katanya aku tak cukup matang lagi.tetapi aku tak mahu kerana aku dah betul2 cintakan dia,tetapi dia berkeras juga nk putus.aku betul2 sedih malam tu,dan tak aku sedari air mata lelaki ku jatuh mengenangkan nasib ku.aku terus memujuk dia supaya tidak memutuskan hubungan kami.dan ternyata pujukan terakhir aku berjaya.daan aku dapat selamat hubungan kami yang terbina selama setahun.masa berlalu dan berlalu sedar tidak sedar hubungan kami dah nak hampir masuk LIMA TAHUN.dan selama ima tahun itu juga macam2 dugaan yang aku lalui untuk mempertahankan mahligai yang aku bina.suka duka,merana,kecewa dah aku lalui.selama lima tahun juga aku kuatkan diri ku demi cinta aku yang satu,walaupun ada satu ketika aku ditipu,d hati memang aku betul2 marah,tapi apakan daya kalau diri ini betul2 cintakan dia.terpaksa aku buang jauh2 perasaan tu.aku dah terlalu cintakan dia,sampaikan aku sangup berlapar hanya untuk topup kredit dia.tapi aku tak penah bagitau dia.aku sangup tak makan demi dia.itu pergobanan aku kat dia.tapi aku tidak tahu sama ada dia hargai atau tidak.aku betul2 gembira bila bersama dia.dalam hati aku cuma ada dia.dan aku betul2 sayang dan cintakan dia,tidak ada perempuan lain di hati ku waktu itu.tetapi ku sangka panas hingga ke petang rupa-rupanya hujan di tengahari.dia pergi tinggalkan aku keseorangan di kala aku benar2 cintakan dia.aku tak rela dia tinggalkan aku waktu itu.tapi apakan daya aku tiada kuasa keatasnya.dia pergi demi kehendak keluarga dia yang mahukan dia bersam orang lain.aku tak salahkan dia.tapi aku betul2 kecewa.sebelum dia tngal aku dia telah banyak sakitkan hati ku yang selama ini benar2 cintakan dia.aku tahu dai buat macam itu kerana hendak bagi aku membenci dirinya.tapi aku x penah membenci dirinya.aku tak faham.akubenar2 cintakan dia.ini lah di namakan jodoh pertemuan di tangan TUHAN.dan setelah 4 bulan dia pergi aku dah boleh terima yang dia bukan diciptakan untuk diriku.dan aku telah relakan dia pergi demi kebahagiaanya.tapi aku tak tahu sama ada aku kan bahagia tanpa dia orang yang betul2 aku cintai.AYANG INGATLAH YANG CAYANG TERLALU CINTA DEKAT AYANG.SOMOGA KITA DITEMUKAN LAGI SUATU HARI NANTI.I LOVE U SO MUCH.TIADA PEREMPUAN LAIN YANG BAIK DAN IHKLAS SAYANG DAN CINTA CAYANG.TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK KERANA IHKLAS TERIMA CAYANG.MMMUUUAAH
















JARAK ANTARA KITA BEGITU JAUH BERBEZA

No comments:

Post a Comment